AWAS :

BLOG INI ADALAH SEKADAR DIARI SAYA SAHAJA....


Saturday 13 September 2014

Muhammad Aaron Areeb Bin Rezduan



Hari ni genaplah umur anak bongsu saya 6 bulan.. anak manja kesayangan kakak dan abang ni..  saya lahirkan dia setelah  5 hari peristiwa kehilangan mh370..ingat lagi masa nak ditolak ke bilik bersalin sempat lagi nurse berenti tengok tv sebab ada berita pasal mh370..

Saya tak ingat pukul berapa saya lahirkan aaron sebab jam dalam labor room tak betoi...nanti saya check dalam sijil lahir aaron..pukul 5 lebih rasanya petang Khamis...

Setelah menahan sakit lebih kurang 3 jam aaron lahir tanpa sempat nak diteran.  Alhamdulillah... berat lahir  3.56kg..waktu lahir aaron telah menakutkan dan merisaukan saya kerana beliau berkulit kemerahan yang amat sangat.. risau saya bertambah lagi apabila nurse tanya saya kenapa anak saya merah..huhu manalah saya tahu...



Bila balik ke rumah pun kulit beliau masih merah.. seminggu kot baru hilang.  Alhamdulillah...

Ada satu perkara yang sangat saya kesalkan dan mampu membuatkan air mata saya menitis apabila mengenangkan 4 lagi anak ada di rumah tanpa pengawasan sesiapa.. alhamdulillah Allah telah menjaga mereka...

Kenapa saya pilih nama AARON? hehe sempena nama arwah bapa mertua.. Harun.. paling tak suka bila orang kaitkan aaron aziz si pelakon tu.. maaf  takdak kaitan..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.