AWAS :

BLOG INI ADALAH SEKADAR DIARI SAYA SAHAJA....


Sunday 2 December 2012

Projek Kapkek (Cup Cakes)

Assalamualaikum...waaah cuti sekolah kali ni terasa sangatlah panjangnyer...huhu tak tau dah nak buat apa..


Akibat kebohsanan yang terlampau, maka hari ni aku telah mengerjakan projek kapkek bersama anak2..senang jer..Guna resepi kek coklat kukus peberet aku jer..


Kukus dalam cawan kapkek, pastu hias sesuka hati aku...Resepi Kek ada disini...Mula2 tu nak hias kek dgn gambar Angry Bird yg dah siap tu...panggil apa plastik yg boleh dimakan tu aku pun ngak tahu...Yang ader cuma gambar Ben10..aku tak suker....Maka jadik la rona roni macam ni...



Angry bird sekor sekor tu beli yang dah siap kt kedai kek jer..Topping senang jer sebab guna Cream Cheese dan Non Diary Whipping Cream...putar pastu masukkan pewarna...and lastly sila lihat usaha gigih para pekerja aku ni yang tak jemu2 membantutkan membantu projek kapkekku



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.